30 Ağustos 2010 Pazartesi

Yine, yeni, yeniden merhaba



2007’de başladığım bu blog’da son yazımı 1 yıl önce yazmışım... Ara verdim, başladım, ara verdim, tekrar başladım. Ama sanıyorum bu kez biraz daha ciddi başlıyorum. Şöyle bir etrafınıza baktığınızda siz de anlayacaksınız.

Türkiye’de yağlı güreş dijital medyada haber, bilgi ve yorum açısından oldukça gerilerde. İnternette şöyle bir arattığınızda belki binlerce fotoğraf bulabilirsiniz ancak bilgi ve yazılı esere geldiğinizde rastladığınız yegane şeyler, eksik yazılmış ajans haberleri.

Ben elimden geldiğince bu boşluğu doldurmaya çalışacağım. Son iki yıldır Ekşi Sözlük’teki hesabımdan yağlı güreşle ilgili birçok şey yazdım, araştırmalarımı yazıya döktüm. Onları yavaş yavaş buraya taşıyacağım.

Niye profesyonel bir site değil de blog’dan başladığıma gelince... Yaptığım işe tamamen hakim olmak istiyorum, kimseye muhtaç olmak istemiyorum... Şimdilik böyle gitsin bakalım, ileride neler olur bilemeyiz elbette...

Saygılarımla

Efkan Bucak

Hiç yorum yok: